fredag 3 april 2015

Potatis syndrom

Jag glömmer aldrig när jag fick mitt "Potatis syndrom". Jag stod och skalade potatis och jag tyckte det var otroligt tråkigt och skala potatis. Det var roligare att skapa potatis monster istället. "Pappa är maten inte klar snart!" Hördes ungarnas förtvivlande röster. "Vi är hungriga!" 
"Pappa ska bara!" Ungefär som i Alfons Åberg! :0)

Här nedan kommer mina fina skapelser!!

Foto: Bernt Solberg
Ovan ser man mina vänner!:0)

Foto: Bernt Solberg

Foto: Bernt Solberg
En Tyranis Rex potatis ovan.

Foto: Bernt Solberg
Vid jul blev det ett hemmagjort peppar kakshus med ett vad man nu ska kalla potatisen för med Arne Waise ljuspinglan.

Foto: Bernt Solberg

Foto: Bernt Solberg

Foto: Bernt Solberg

Foto: Bernt Solberg
Foto: Bernt Solberg

Foto: Bernt Solberg

Foto: Bernt Solberg

Foto: Bernt Solberg

Foto: Bernt Solberg

Foto: Bernt Solberg

Foto: Bernt Solberg

Foto: Bernt Solberg 
Hjälp jag grävde i jorden och vad hittade jag? En mus potatis!

Foto: Bernt Solberg

Foto: Bernt Solberg

Foto: Bernt Solberg

Foto: Bernt Solberg

Foto: Bernt Solberg

Foto: Bernt Solberg

Foto: Bernt Solberg

Foto: Bernt Solberg

Tack för att du tittar!:0)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar