lördag 2 april 2016

I väntan på Bruce Springsteen biljetter släpps den 2016-03-07

Då var det dags igen och sitta och vänta vid Olof Palmes torg i Örebro. Denna 24februari natt så var det blåsigt och snöade! Och åter igen 2par byxor innanför termobyxorna, 3st tröjor innan för Jackan och 2par vantar, strumpor och raggsockor i kängorna. Och den grön militär mössan. 
Dom 2andra från Lindesberg hade redan kommit redan klockan 12:00 denna dag medans jag kom kl17:00 dom andra 2hade lämnat en skyllt som tydliggjorde att det var här kön började för Bruce Springsteen!:0)
Jag hade med mig min Baden baden som vanligt igen och hade med mig täcke och sitta på och sovsäcken som jag skulle ha nytta av senare under natten! Tur jag tog med paraply och en grön militär mössa! När jag börjar nästan frysa så tar jag på mig termobyxorna!

Denna natt var snöigt och blåsigt och det är tur att jag vet vad jag ska göra och vet hur jag ska klä mig för att inte frysa!
På morgonen kom lokalradion och intervjuade och NA kom och intervjuade och jag var nummer 3 i kön igen och och 20min innan så kom personalen ut och man fick åter igen fylla i lappar vad man heter, telefonnr, mailadress och samma rutin igen så gick personalen in och skrev in uppgifterna innan otroligt efektivt. Och när klockan slog 09:00 så släpptes biljetter till avslutningskonserten för Bruce Springsteen och E Street bands avslutningturne i Europa de 23Juli i Göteborg och Ullevi! Och samma sak som föra biljet släppet i februari. Personalen roppade upp ens namn och dena gången fick man bara köpa Max 6biljetter/person! 

    6mars kl17:59


    7mars 04:40

    7mars kl04:40

    7mars kl04:40

    7mars kl04:40




    Har bara 4autografer med
    Bruce Springsteen!:0(

    Tack för att du tittar!:0)




















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar