onsdag 25 maj 2016

Cyklar runt på en vacker majmorgon och kl06:00 i Örebro

Tar en cykeltur på morgonen och det är mulet och regnet hänger i luften. Fast det är inte kallt och klockan är några minuter innan 06:00 och jag cyklar igenom Wadköping och kan inte låt bli och stanna och tar lite kort! För det är så många vackra platser som finns i Örebro som är svårt och förklara med ord men om man ser en bild så förstår man vad jag menar!:0)
Det kändes som jag var ensammaste människan i Örebro inte en människa möte jag på säkert 20min? Vilket lugn det är denna morgon!
Om du ser mina bilder så förstår du vad jag menar!:0)

    WADKÖPINNG






    STADSPARKEN



    På bilden nedan ett för mig Örebro,s mystiska och vackraste träd som att ha tagit trädet från någon Fantasy film. Jag bara älskar det trädet. Vilket fantastiskt enormt stort trädd!!
















   
    Bilden nedan tagit på Stadsträdgården 

    Bilden nedan på en fantastisk trädskulptur som man har rispat in olika byggnader som Nikolaikyrkan, svampen och mm.


   
   Cyklar förbi hamnplan och där ligger en gammal vacker träbåt.
   
    
   
    På baksidan av museumet ligger Popcorna som köptes in efter Open Art som var vid Engelbrektsgatan. Det är nästan som jag känner lukten av Popcorn 

   
    ÖREBRO SLOTT




    
    Jaha då var jag framme vid mitt slut mål. Komvux eller som det hette tidigare Tekniska Elementskolan!!

Det har blivit eftermiddag och regnet öser
Ner.

Tack för att du tittar!!:0)
















































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar